Güvercin ve Güvercinci

18 Ekim 2007 Perşembe

Güvercin Banyo


Güvercinlerdeki at sineklerinden o kadar çok bahsettim ki aranızda "amma da pis adam, hayvanları pislik içinde yaşatıyor, kümesine parazit dolmuş" diyenler olmasın diye banyo yaparkan görüntülenen resimlerini koyuyorum. Daha güzel görmek için resmin üzerine tıklayabilirsiniz. (bu sayfa hızlı yüklensin diye artık büyük boyutlu resimleri başka yere yüklüyorum)
Yemlemek veya uçurmak için dışarı çıkardığımda, güvercinlerin önlerinde sürekli banyo var. Haftada iki üç kere kendileri yıkanıyorlar. Hafta da bir de ben hepsini teker teker boğazlarına kadar ilaçlı suya sokuyorum. Kümesi her hafta deterjanlı bol su ile, her noktasına hortumla su tutarak yıkıyorum.
Ama hala kurtulamadım "At sineklerinden", birkaç gün güneş çıktı kuşların üzerinde dolaşıyorlar yine !.........

1 yorum:

Adsız dedi ki...

blotic isimli bir ilaç var.bir yoğut kovasını yarıdan biraz fazla su ile doldurup 2 kapak ilaç koyup kuşları kafaları hariç suya sokup 3-5dakika tutarsan en az 6 ay sinekten kurtulursun.