Güvercin ve Güvercinci

22 Haziran 2007 Cuma

Samsun'lu Güvencinsever - yusufaga 55



yusufaga_55.sitemynet.com: "Tüm güvercin severlere selam olsun. Aslen Samsun'luyum. 32 yaşında bir arkadaşınız, kardeşiniz veya kabul ederseniz abinizim. Yaklaşık 20 yıldır güvercin beslemekteyim. Güzel Türkiye'min birçok yerinde bulundum ve yöresel özellikli kuşlarını görme imkanım oldu. Sefer özellikli oyuncu tabir edilen taklacı ırk güvercinlerden beslemekteyim. Bu zamana kadar bu özellikleri taşıyan ve görmüş olduğum kuşlardan beni en çok Ankara kuşları etkiledi ve şu an beslediğim kuşlarımın çoğunluğu bu ırk üzerinedir, ya da bunların çaprazlaması ile elde ettiğim kuşlardır. Benim ile aynı özelliklerde kuş besleyipte Ankara ırkı kuşların özlerinden seyredenler varsa ne demek istediğimi daha iyi anlayacaktırlar. Performans yetenekleri ile etkilendiğim bu ırkı çoğaltmaya ve keyif almaya bakıyorum. Tüm dostlara sağlıklı ve keyifli anlar diliyorum. Saygılarımla..."

Hiç yorum yok: